Saturday 13 June 2009

bukan sahaja luka, malah parut ditinggalkan..

tang!!...

itulah bunyi yang terhasil apabila bermukaan dahi aku terkena hujung raket squash.. berpinar dan kabur sebentar.. air mata mulai keluar.. cepat2 aku merembes ia pergi.. terasa panas bile dipegang tempat perlanggaran.. aku terduduk sebentar sambil memicit2 kesakitan..terasa proses pembengkakan berlaku..

uh.. terasa hangin sakali.. kepada si pemukul yg terpukul...tp sabar~.. tahan2 dan teruskan permainan.. selesai 4set.. bile dipegang.. pehh besar seyh bengkak die.. tp selepas 2 3 ari ok la kot...

tp,

slepas 2 3 ari bengkak da turun.. nampak pulak kesan luka.. uh.. padan la bile mandi asyik pedih jek.. aih.. kalau seblum ni org len kene aku hanya menggeleng kesian.. kali ni aku pulak menggeleng kesedihan.. alhamdulillah rambut aku da mulai panjang sket.. kalau style rambut macho cam abg dhany.. memang jelas ah..

sebagai pengajaran.. aku nak futur la kejap men squash.. lgpon nak pekse da an..

sebagai harapan... sejumlah dosa aku terhapus dgn musibah ni.. er.. kafarah an..

wallahua'lam

13 comments:

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
fahmi faudzi said...

huh.. kaki pukul nih.. lari2...

Unknown said...

ke tang!!!kali ni gne kuali plak...haha

fahmi faudzi said...

wah..semakin ganas.. bole join ah long nih..

Dini Syarif said...

Assalamualaikum wbt.

Kalau raket skuasy berlaga dengan jambulku ini, nescaya raket itu akan jauh terpelanting.

Tapi jangan ngade2 nak cuba plak.

fahmi faudzi said...

super ultra hard punye gel nih.. cicak jatuh pon boleh mati tercucuk ..

Unknown said...

ejaan "squash" kan?kan2...
hehe..baru belajar siang td...

bukan ah long..yakuza..huhu

Unknown said...

eh ke skuash?hm..ntah la.short term memory blik...zzt..zzt...z...

fahmi faudzi said...

oceh... nak yakuza gak... pengaruh jepon nih..

btolla squash.. yg ejaan salah tu squasy.. aih dtg balik da short term memory tu.. tu la mkn kpala ikan byk sgt..

Dini Syarif said...

Assalamualaikum wbt. Fatin,

S K U A S Y = Dalam Bahasa Melayu

S Q U A S H = Dalam Bahasa Inggeris

Sekian saja untuk kelas hari ni :D

fahmi faudzi said...

ops.. mcm sy yg tesalah jek nih.. mybe sy yg de s.term memory nih..adeh...tarik balik~

kepada pak cik kaunselor... terima kasih ek atas kelas yg diberikan.. er.. free je kan?

nadia rusli said...

eh..betul la squash. tu lah pelik jugak.tp tu la yg cikgu ajar hari tu..hmmm..?

nadia rusli said...

oops.wslm wbt...jom kite kaji ejaan sebenar.encik fahmi ,jalnkan tugas!!