Wednesday 20 May 2009

kebelakangan ini..

er.. 1jam 20 minit seblum kelas quran sunah built env...

meneruskan kehidupan mcm biase..senin kelas bm..slase qsbe..rabu bm balik...kames qsbe balik...bgitulah jadual kehidupan... tp sjak akhir2 ni byk pulak aktvt yg best2 aku join..

PUKAW(picnic ukhuwwah)
dibuat kat hutan lipur lentang... dekat ngan karak highway..hu mmg best sbb berpicnic ngan ahli usrah baru cm syahmi ngan shazwan.. mule rapat ngan teman senaqib.. danial, alip ngan hilmi...dan ramai lg...mcm bese de slot taaruf, games dlm air, bbq..n ending with tazkirah oleh pakcik zulfakar..(lect aikol)

SQUASHY
hoho diperkenalkan oleh naqib aku sendiri...abg Dhanny(ejaan betol punya).. die ni coach pade kami sume.. sbb rata2 mmg beginner jek ... slalu men malam2 n ending ngan air buah buah kat cafe mahallah farouk...baru aku sedar tahap kecepatan aku pancit...stakat 3 game aku kne rehat dulu.. slah satu medium mengeratkan ukhuwwah antara kami seusrah..dan usrah2 len skali...


NURUDDIN
smalam petang kuar gi time square.. outing ngan ahli usrah matrik dulu.. yg tinggal abg dhanny,najib, nuruddin dan aku.. nuruddin nak masuk kuantan.. so skang die lepak umh jek.. utk bangkitkan kenangan2 lama.. kami outingla bersama kat time square.. hu.. kuar mkn2 jek.. nrudin rushing sket smlm.. x sempat hangat lg pertemuan kami.. ces.. next time pulak la ek.. p mkn kat chicken heartz.. peh.. byr 20...mkn 2 jam kat dalam uh.. buffet style.. perpinggan jugak aku mkn.. bg mereka yg dlm progrm diet, mmg tak patut dtg... nanti rugi jek... haha



wireless...
ini bukan aktiviti.. tp slah satu perkara best gak.. compartment aku dapat signal wireless... hoho best kot... ramai org jeles nih... tmasuk naqib aku yg dok kat tingkat atas ni... tak kire lagi teman yg dok kat blok len.. tp signal die sayup2 kedengaran jek... kadang2 tak kedengaran langsung.. huh.. tensen gak... tp bukan stu kemestian pon.. kdg2 aku hanya skadar on9 ym jek, tu pon invi.. hahaha bile mood itu tiada...



orait.. mao besiap2 kang takut lambat pulak... nak bjalan jaoh nih.. haha..
wallahua'lam..

5 comments:

Beejan said...

weyh salah lagi ejaan tuh..bg.dhany laaa

fahmi faudzi said...

owh ye ke... haha..kalau die tau mesti sedey nih...

Unknown said...

dh stat assgmnt qsbe?

fahmi faudzi said...

blom... hehe.. grup pon x cari lg.. ftin?

Dini Syarif said...

Assalamualaikum wbt.

Najib + Fahmi = Lawak ar korang nih.