Friday 14 November 2008

minggu pertama di sem kedua..di tahun ke dua..

hoho masih sempat aku menjenguk blog yg hampir seminggu ditinggalkan... alhamdulillah dalam minggu pertama nih sume masih berjalan normal.. tidor pon masih teratur.. bak kate org mmg dlm situasi terbaik la..

sem ni aku hanya ade 13 jam contact hour dgn 3 subject.. maksudnye tade la busy mne.. kalau dulu 16.. skang da kurang sket.. so bharap agar boleh perform dgn lebih mantap.. tadi ade kelas ies.. yg mengajarnye mdm jue.. hurm agak best sbb mmg die pandai menghidupkan suasana dlm kelas.. dan pandai membuka mata plajar ttg persekitaran dr pandangan islam.. bukan barat semata2 ..padan la budak studio 3 mmg suke sgt kat die.. utk subject ibe.. no comment sbb lect tak dtg.. sbb ade meeting.. lect aku nih head department.. mmg la die busy sket.. utk ed2.. da ade project iaitu.. buat calender utk company dgn kertas.. takleh gne gam,salotep dan stepler sme kne pakai origami jek.. boleh potong n lipat jek ..haha.. mmg mencabar sket.. tp idea tu aku da ade.. tunggu nak proceed jek dr mdm..

usrah.. pon da mule.. smlm.. khadiran cacat sket sbb ade 2org x dtg.. kbetulan sblum tu aku diberi task utk bgg sdikit pringatan ttg azam di sem baru.. haha.. balun jek.. seb baik ade sorang ni jd reference... dpt la point sket.. n aku berjaya bg tazkirah dgn ok.. kalau tak seblum ni byk goreng dr point.. hurm boleh la...hari ahd ni pulak ade prog kat hutan frim kat kepong.. hurm seb baik shari jek.. boleh la pg.. kalau tak ... tak g kot...

hurm.. tade pe da kot.. tgk la len kali kalau senang2 lg boleh la aku merapek kat dlm ni lg..

wasslam

1 comment:

Anonymous said...

salam, syukur alhamdulillah sejuk hati mak/ayah yg ada anak cam ni nih. diucapkan selamat menempuh dunia memperoleh ilmu di sem kedua. moga apa yang dihajatkan dan keazaman mendapat keberkatan dan dipermudahkan oleh Allah Taala.

p/s: solat malam,dhuha,baca quran dan amalan sunat yg lain jangan di abaikan.